דף הבית » מקרקעין ונדל"ן » סכסוכי שכנים ודיירים סרבני תשלום
שכן שמרעיש? דייר שלא משלם? הגיע הזמן להפסיק לסבול בשקט.
אנחנו כאן כדי לעזור לכם להחזיר את השקט – גם לנכס וגם לנפש.
במקרים רבים, סכסוכי שכנים מתחילים בזוטות – רעש בלתי פוסק, לכלוך, השתלטות על חנייה או שימוש לא חוקי ברכוש משותף – והופכים במהרה למצב מתוח ומתסכל שפוגע באיכות החיים. במקרה של דייר סרבן תשלום – המצב אפילו חמור יותר: חובות מצטברים, ניהול תקציב הבניין נפגע, והעומס נופל על יתר הדיירים. הפתרון? טיפול משפטי נכון, תקיף – אך חכם. משרדנו מתמחה בייצוג ועדי בתים, דיירים פרטיים ובעלי נכסים בהתמודדות מול שכנים בעייתיים ודיירים שלא עומדים בתשלומים. אנחנו יודעים מתי כדאי לגשר, מתי לשלוח מכתב התראה – ומתי להגיש תביעה. השקט שלכם מתחיל בליווי משפטי נכון.
שכן רועש, חיות מחמד שמשאירות לכלוך, התקנות לא חוקיות או גידול של תוספות בנייה – אלו רק חלק מהנושאים שבגללם סכסוכים מתפתחים. אנו עוזרים לכם למנוע הסלמה מיותרת, לשמור על זכויותיכם ולהפעיל את הכלים המשפטיים הנכונים בזמן הנכון, לפני שהמצב יוצא משליטה.
כשהדייר בקומה השלישית לא משלם ועד בית – מי שנפגע הם כל יתר הדיירים. גינון, ניקיון, תחזוקה – הכול מתעכב או נופל כלכלית על אחרים. ננסח עבורכם מכתבי התראה רשמיים, נסביר על הסנקציות האפשריות – ובמידת הצורך נייצג אתכם בתביעות משפטיות יעילות וענייניות.
הרבה סכסוכים מתחילים כשאין אכיפה של התקנון: שימוש חורג בנכס, הפרת שקט, שינויים חיצוניים, ועוד. אנחנו עוזרים לוועדי בתים ולאנשים פרטיים להבין את זכויותיהם ולדרוש אכיפה דרך הדין – כולל שימוש בתקנון המצוי או ייחודי, והגשת הליכים לפי חוק המקרקעין.
לא כל מחלוקת צריכה להגיע לבית משפט. לעיתים, פנייה נכונה, מכתב רשמי מעו”ד או שיחת גישור יכולים להחזיר את השכנות לשפיות ולמנוע סכסוך ארוך ומתיש. אנחנו נדע להעריך את הסיטואציה ולייעץ האם עדיף לפתור בדרכי שלום – או להפעיל אמצעים מחייבים.
במקרים חמורים של דייר סרבן, שכן פוגעני או שימוש בנכס בניגוד לחוק, יש מקום להגיש תביעה – ובמהירות. משרדנו מייצג לקוחות בפני בתי משפט השלום והוועדות המקומיות, תוך מיקוד בפתרון אפקטיבי. אנחנו דואגים שתישמר הזכות שלכם לחיים רגועים – גם אם צריך להילחם עליה.
שכן רועש, חיות מחמד שמשאירות לכלוך, התקנות לא חוקיות או גידול של תוספות בנייה – אלו רק חלק מהנושאים שבגללם סכסוכים מתפתחים. אנו עוזרים לכם למנוע הסלמה מיותרת, לשמור על זכויותיכם ולהפעיל את הכלים המשפטיים הנכונים בזמן הנכון, לפני שהמצב יוצא משליטה.
כשהדייר בקומה השלישית לא משלם ועד בית – מי שנפגע הם כל יתר הדיירים. גינון, ניקיון, תחזוקה – הכול מתעכב או נופל כלכלית על אחרים. ננסח עבורכם מכתבי התראה רשמיים, נסביר על הסנקציות האפשריות – ובמידת הצורך נייצג אתכם בתביעות משפטיות יעילות וענייניות.
הרבה סכסוכים מתחילים כשאין אכיפה של התקנון: שימוש חורג בנכס, הפרת שקט, שינויים חיצוניים, ועוד. אנחנו עוזרים לוועדי בתים ולאנשים פרטיים להבין את זכויותיהם ולדרוש אכיפה דרך הדין – כולל שימוש בתקנון המצוי או ייחודי, והגשת הליכים לפי חוק המקרקעין.
לא כל מחלוקת צריכה להגיע לבית משפט. לעיתים, פנייה נכונה, מכתב רשמי מעו”ד או שיחת גישור יכולים להחזיר את השכנות לשפיות ולמנוע סכסוך ארוך ומתיש. אנחנו נדע להעריך את הסיטואציה ולייעץ האם עדיף לפתור בדרכי שלום – או להפעיל אמצעים מחייבים.
במקרים חמורים של דייר סרבן, שכן פוגעני או שימוש בנכס בניגוד לחוק, יש מקום להגיש תביעה – ובמהירות. משרדנו מייצג לקוחות בפני בתי משפט השלום והוועדות המקומיות, תוך מיקוד בפתרון אפקטיבי. אנחנו דואגים שתישמר הזכות שלכם לחיים רגועים – גם אם צריך להילחם עליה.
כן, בהתאם לנסיבות. יש אפשרות לפעול מול הרשות המקומית, לשלוח מכתב התראה, או להגיש תביעה בעילת מטרד.
אפשר לשלוח מכתב התראה משפטי, ובהמשך להגיש תביעה כספית על החוב. לרוב, פעולה משפטית מביאה לתשלום מיידי.
כן, ובמקרים רבים – גם ללא אישור מכלל הדיירים. אנו מוודאים שהייצוג החוקי נעשה בצורה תקפה ונכונה.
אם מדובר בשינוי לא חוקי או כזה שפוגע ברכוש המשותף – בהחלט. ניתן לפעול משפטית לעצירת העבודה או לחיוב בהחזרת המצב לקדמותו.
זה תלוי במקרה. לעיתים גישור מביא לתוצאה מהירה וטובה יותר, אך כשיש עקשנות או פגיעה חמורה – תביעה היא הדרך הנכונה.
מגיע לכם ליווי צמוד, מקצועי ואישי
בעסקה הכי יקרה וחשובה בחיים, אני אהיה שם עבורכם.
החל משלב המו”מ ועד למסירה או קבלת המפתח, הרישום בטאבו והרבה מעבר.